maandag 6 april 2015

Caravan vogel 2,3,4

Het weer was zeker beter dan vorig weekend, maar toch behoorlijk veel geborduurd.





Twijfel over de opvulling in het lijf. Het is misschien niet netjes genoeg. De staart vind ik wel goed gelukt! 


Waar op de bovenste foto nog een rijgdraadje zit, heb ik kettingsteek geborduurd en die omgeregen. Misschien niet goed te zien op de foto, maar ik ben er trots op. De blaadjes zijn ook goed gelukt. 
En toen.... toen heb ik kleine, donkerblauwe rijgsteekjes door elkaar geborduurd, overal waar nog groene stof te zien was, een soort hagelslagjes. Daarna ben ik gaan slapen...

Na het ontbijt al die steekjes weer uitgehaald: zonder is echt mooier! 

De bedoeling is dat dit vogeltje in een hanger komt van glas. 
Maar als ik dat even pas, ziet het er niet uit! Te onregelmatig en te grof, die vleugel. Dus...de groene vulling weggeknipt.



Maar ja, ook 2e paasdag is al voorbij. Deze week maar eens even goed bedenken wat ik dan wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten