dinsdag 1 maart 2016

Knopen 4, 5, 6 en 7

Soms gaat het even snel! Ik laat het maar zo'n beetje gebeuren. Dus ik heb nog geen vormen veranderd en echt abstract wordt het ook niet. 


handgemaakte knopen

De kruissteekjesknopen beantwoorden aan mijn idee van balans en (bijna) symmetrie. Ik wilde graag iets 'klassieks' maken. De kleine met het ene hartje was eigenlijk een proefje om daarna makkelijker te kunnen uittellen. Het is werkelijk lang geleden dat ik kruissteken heb geborduurd.





Deze knoop is een mislukking.







Ik had geborduurd wat je hierboven ziet. Te veel steken en kleuren en te onregelmatig geborduurd. 
Uiteindelijk heb ik een kleinere knoop gemaakt, omdat ik hoopte dat dat nog wat werd. Maar het is echt te rommelig. Het is eigenlijk helemaal niks.




Deze is misschien een beetje flauw, maar ja. 
Ik ga er nog even mee door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten