woensdag 28 december 2016

Nieuwjaarswens 2

Op Google+ ben ik lid van verschillende community's, o.a. #NatuurinNederland. Daar staan elke dag de mooiste foto's op. Ik vind het leuk om zo eens even snel naar die foto's te kijken en elke keer weer te zien hoe mooi Nederland is. Af en toe zet ik er ook een foto op. Voor die groep heb ik ook een wens gemaakt:




Deze hieronder had ik eerst gemaakt, maar de tekst 'weer of geen weer', vond ik eigenlijk nergens op slaan, als je naar de foto's kijkt. Het zijn allemaal 'luchten'. 




Alle onderdelen van de foto's komen uit andere foto's die ik het afgelopen jaar gemaakt heb. Het is een heel precies werkje om beelden uit die foto's te halen. Maar lekker om te doen zo even tussendoor. Als het niet lukt, kan je het gewoon weggooien! En het geeft al die foto's toch weer even een functie. Want wat moet je ermee? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten