maandag 5 juni 2017

Amsterdam verandert 22

Amsterdam verandert, verandert nog al. Het lukt me niet om de kleine foto's in volgorde in de collage te krijgen. Maar in het midden is de laatste versie te zien en rechtsonder een van de eerste versies. 

Ik denk dat ik toch wel blij ben met het logo van de metro. Verder ben ik aan het opvullen en weet ik wel zo ongeveer hoe het verder moet, wat betreft kleurgebruik. Je ziet dat links van het midden het wat donkerder is dan rechts. Maar niet echt onevenwichtig geloof ik. Foto's zijn echt wel heel handig om beter zicht te krijgen op wat je maakt. 

Een paar weken geleden keek ik niet zo naar kleur of naar de dichtheid van de steken.





De 2 nieuwe gebouwen zijn zelf bedacht. Voor de bovenste heb ik de kretasteek gebruikt. Dat is echt een lekkere steek om te borduren! Daar zou je hele wandkleden mee kunnen vullen. 


Zo ziet het er nu uit. Was het maar vast weer weekend, dan kon ik verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten