zondag 15 april 2018

Bomen of huizen 3





 Ik ben hier tevreden over, maar denk dat het in een groter geheel moet staan.

Ik heb nog foto's genomen vanaf de pont op het IJ en die wil ik afdrukken op stof. Ik denk A4 formaat of anders 2 keer A4. Dan zal ik ook eerst stof moeten kopen. Ik heb alleen nog maar kleine rommelige lapjes. 

Om toch wat om handen te hebben, ben ik wat anders begonnen.
Op instagram zie ik de prachtigste dingen langskomen, met bloemetjes enzo. Vaak behoorlijk tuttig, maar op de een of andere manier toch erg aantrekkelijk! Vooral Mary Corbet van #needlenthread maakt erg mooie handwerken. O.a. iets wat zij 'kaleidoscoop' noemt. Zoiets ga ik maken, maar niet zo symmetrisch als zij doet. Zij borduurt niet zo impulsief als ik, maar wel heel heel prachtig!



Dit is het prille begin! Hoe het verder gaat zie ik nog wel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten