zondag 27 mei 2018

Trump 1


Trump???? Ja, Trump. 
Op Instagram las ik van een actie in Groot Brittannië. Trump komt daar op bezoek in juli en borduursters verzamelen borduurwerk tegen Trump. Er wordt gevraagd om van het  proces van het maken foto's te plaatsen.
Dat vind ik een hele lieve actie en ik doe graag mee.

En eerlijk gezegd heb ik even geen echt werkje onder handen. Dus waarom niet?

Voor het eerst van mijn leven maak ik een portret. Ik was vergeten een foto te printen van Trump om die dan op stof over te brengen. En, ik was in de caravan en daar kan ik niet printen.
Dus dan maar tekenen vanaf een foto!


Tekenen is echt een drama. Maar dit lijkt toch wel iets. 
Het borduren valt ook niet mee, hoor. Ik heb een foto met heel duidelijke licht en schaduwplekken. Dat leek mij het makkelijkste. 

Zijn mond is open, ik heb een vaag idee om er een tekst uit te laten komen. 

Ik ga nog even door! 


2 opmerkingen:

  1. Marjolein, Donald in wording, ben nieuwsgierig. Die oogjes alleen al, je zou er bang van worden.

    BeantwoordenVerwijderen