zaterdag 3 januari 2015

In en om het huis

In Handwerken Zonder Grenzen staat een wedstrijd aangekondigd. De titel is ' In en om het huis'. Er naast staat een plaatje van een schattig geborduurd roodborstje. En ik zag ook onmiddellijk een mooi huis in een zonovergoten tuin vol bloemen voor me. 
Maar ja, toen ik om me heen keek, zag ik een benedenwoning in een flat met een wat rommelige wintertuin.  Het weer was grauw en miezerig. Een heel ander beeld. 
Toch aan de slag  gegaan. Het eerste resultaat zie je hieronder. 






De ondergrond is een oud zwart spijkerjasje en verder zijn het restjes stof met daarop borduurwerk. De maat is 30 x 30 cm. 
Reacties zijn welkom!


3 opmerkingen:

  1. Het begin vind ik er goed uitzien en herkenbaar. Ben je er al verder mee gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie! Ja, ik ben zeker al verder, maar als ik mee wil doen met de wedstrijd, dan mag ik het nog niet publiceren op internet. Dat las ik opeens. Dus vandaar dat ik het even niet meer laat zien!

      Verwijderen
  2. Dat ziet er al goed uit! Jammer dat je er niet meer van kunt laten zien. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen