zaterdag 19 september 2015

Reuzenberenklauw

Even pauze van de kraaltjes. 
Ik ben aan het rommelen met netjes van sinaasappelen(!). Dat zet ik een andere keer wel hier.

Ik ben altijd gefascineerd door uitgebloeide reuzenberenklauwen en vorig jaar heb ik er een aantal geplukt (  nou ja afgesneden). Daar is er nu nog 1 van over. Op de een of andere manier is het er niet van gekomen om ook dit jaar berenklauwen te plukken. Misschien komt dat nog, als ze er nog staan, ten minste. 

Maar die ene overgebleven vind ik prachtig. Ik heb ook nog een 'steel' van een andere. Waarom zou dat zo aantrekkelijk zijn?

Ik heb een foto gemaakt en dus weer ontdekt dat foto's maken echt waanzinnig moeilijk is. 
Deze is gemaakt met het water van de sloot met de weerspiegeling van de bomen op de achtergrond. Mooi?


Reuzenberenklauw

4 opmerkingen: