woensdag 6 januari 2016

Kiezen 2

Ja, een hart maken voor tussendoor is een goed idee. De ondergrond is spijkerstof, van een oude spijkerbroek. 


right angular weave (RAW)

Het geregen stuk zit ( gelukkig)  niet vast op de stof, maar ik rijg het apart. Af en toe pas ik of het goed is.

Maar....ik vind het niet mooi! De kralen zitten te veel op elkaar en er zitten te veel soorten kralen in verwerkt. Dus maar weer met de schaar aan de slag! 

Ik ben wel opnieuw begonnen met RAW, maar dan niet met 4 kralen elke keer, maar 8. Dan krijg je regelmatige vierkantjes. Ik heb nu 2 kleuren groen gebruikt. Ik hoop dat ik genoeg kralen heb.  



opnieuw begonnen met RAW
Op deze manier is er een goede basis om verder te gebruiken. Misschien ga ik toch geen spijkerstof gebruiken, maar wat anders. Groene stof? Of niks eronder? Het doosje moet ook geverfd. Nou ja, zo langzaam kom ik wel op stoom.

2 opmerkingen: