zaterdag 16 januari 2016

#You Are So Very Beautiful

Via #Mr.Stitch kwam ik bij Craftivism en Betsy Greer terecht. Hoewel ik niet zo gevoelig ben voor aktivisme via borduren of knutselen ofzo, vond ik de actie #YASVB echt heel erg sympathiek. De gedachte is dat heel veel mensen kaartjes borduren of knutselen met daar op 'you are so very........' met een positieve affirmatie er op. (Of is een affirmatie altijd positief?) Nou ja, hoe leuk is dat! Die kaartjes worden verzameld en dan neergelegd of uitgedeeld in Baltimore, Vancouver en ook London!

Ik heb er nu 5 geborduurd. En stuur ze volgende week op. Misschien maak ik er nog een paar.


you are so very ........

Deze foto wil niet draaien:
You Are So Very Pigheaded







1 opmerking:

  1. Die "colourful" is tof! Leuk om even tussendoor te doen, lijkt me.

    En qua "affermatie"... Je kan ook bevestigen dat iemand/iets veel stom is, natuurlijk. Al geloof ik dat het vooral positief gebruikt wordt.

    Liefs, Els

    BeantwoordenVerwijderen