vrijdag 5 februari 2016

Origami tulp in potje

Al heel lang wilde ik dit maken. Nu heb ik er tijd voor genomen

tulpen in kruidenpotje

het potje is dicht




Hierboven zie je het proces achterstevoren. Het kruidenpotje is schoongemaakt. Ik heb tulpjes gevouwen van blaadjes van 4 x 4 cm. De bloemetjes heb ik aan nylondraad geregen met een kraal aan de onderkant om het te verzwaren. De draadjes heb ik door de gaatjes van de onderkant van het deksel gedaan. In de deksel heb ik een gaatje gemaakt en daar de draadjes doorgeregen. De draadjes heb ik met plakband vastgeplakt en daar weer een tulpje op geplakt. 
Het idee is simpel, maar het was een heel gepiel. 


1 opmerking:

  1. Hoera, je hebt het voorjaar in huis. Wat een leuk idee, maar wat een gepriegel. Complimenten weer.

    BeantwoordenVerwijderen