zaterdag 2 april 2016

Gouden Bergen

Langzaam vult het landschap zich. De gedachte is dat links de bergen hoog zijn, dan is er een ingang van een rivier en dan weer landschap. Op de achtergrond de zee en de lucht.


Gouden Bergen
Mmm, ik zie op de foto dat de hoogte van de horizon een lastige wordt! Ik dacht dat het bovenste streepje de horizon moest worden, maar misschien moet het lager.....
Verder de gouden bergen ingevuld.


gouden bergen

Elk 'stukje'landschap is gevuld met stof en met 'satin stitch' bedekt. Daarover heb ik verschillende dingen geborduurd. Als ik zo bezig ben, leer ik elke keer wel iets. Bijvoorbeeld dat de satin stitch de neiging heeft om een beetje uit elkaar te glijden als je er op borduurt en dat het dan lastiger is om goede vullingsteken te vinden. Dat is natuurlijk interessant, maar maakt ook dat ik al ga denken hoe ik dat een volgende keer zou kunnen toepassen. En dit moet eerst af!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten