zondag 15 mei 2016

Gouden Bergen 12

Dit is, denk ik, het leukste wat ik ooit gemaakt heb. De hele dag kan ik er mee doorgaan. En zoals ik bij andere dingen vaak denk aan wat ik daarna ga maken, is dat hier niet het geval. Wel over hoe ik verder ga, maar toch kan ik goed blijven denken en werken aan waar ik mee bezig ben. Ideeën komen al doende. En als het niet wordt wat ik wil, haal ik het uit en dat gebeurt heel wat keren!
Het is echt een soort stripverhaal, nee het is geen verhaal. Het zijn allerlei gedachten en momenten.  

Rechtsonder komt de heerlijke wereld waarin wij leven. Ja, wel met een hek er om heen. Hoe fijn is dat!




Onder de gouden bergen heb ik mensjes geborduurd met tralies erover. 
De tekst '#vluchten kan niet meer' is wat cliché, maar kan toch niet ontbreken.




En als je denkt aan #Mag ik dan bij jou? van Claudia de Breij, dan schuurt die gedachte wel heel erg. Maar die tekst zou er misschien ook nog wel een plaatsje kunnen krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten