zondag 5 juni 2016

Gouden Bergen 17

Heerlijk in de zon gezeten! Wel geborduurd, maar wat minder dan normaal. 



Moeilijk om te zien hoe het wordt. En ook behoorlijk lastig om op de foto te krijgen. Toch is het elke keer goed om na 4 dagen weer verder te gaan. 

nog wat mensen erbij
Nog een vrouw met een hoofddoek en djellabah geborduurd. Ik denk dat ik nog wat mensen er bij maak, zodat ze tussen de bloemen komen. 

bloemen

Elke bloem heeft ongeveer hetzelfde model en een hart met goudbruin. Maar verder zijn ze verschillend. De steken die ik gebruik voor de blaadjes zijn vrije interpretaties van normale steken. 

Donderdag weer verder!
Nu ik nog even het geheel bekijk ga ik twijfelen over het linkergedeelte, misschien zijn die dromen wel erg cryptisch. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten