vrijdag 24 juni 2016

Gouden Bergen 19


Heerlijk om weer op de camping te zijn! En om verder te borduren.

Er moet een keer een einde aan komen. Dus daar moet ik naar toe gaan werken. Ik had een lijst van 30 x 40 cm, maar ik heb er nu een gekocht van 40 x 40 cm. Het geborduurde was te hoog geworden. De stof is rafelig en scheef. Ik ben begonnen met de cirkel en had toe niet in mijn hoofd dat ik het steeds groter zou maken. Dus ik heb er een andere lap voering onder gelegd en die vast geregen. 


Gouden Bergen einde in zicht
De wapenfabriek is af. Misschien moet er nog wat donkergrijs in de rook komen. Maar dat moet ik eerst kopen.


wapenfabriek
En die 'gebroken dromen', die gaan weg....Het is te abstract en onduidelijk wat ik bedoel. Ik heb nu een groter stuk er uit geknipt. Andere stof eronder en daar komen woorden. Dan wordt duidelijker waar het om gaat. 


gebroken dromen
Er is nog veel te doen, maar ik weet nu wel waar ik naar toe ga!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten