vrijdag 8 juli 2016

Gouden Bergen 21

Dit weekend gelukkig weer op de camping! Ik heb het gevoel weken weg geweest te zijn. 

Ik weet echt wat ik wil en kan dus verder. Ik moet nog meer doen dan ik dacht. Ik ben blij dat ik vorige keer het formaat vastgesteld heb. Het is makkelijker om nu binnen grenzen te werken.


gouden bergen 21
Het licht op de foto is niet zo mooi. 
Het stuk met de gebroken dromen vond ik te fel van kleur. Ik heb er horgaas overgelegd en dat lijkt me mooi. Het is net nog te lezen, als je wil. Dus dat is goed.

gebroken dromen

Het gaas kan weer een verbinding zijn met de verdere invulling van de bovenkant. Op gaas kan je heel regelmatig borduren; het is aftelbaar. Die gedachte kan ik misschien gebruiken om naar de bloemenkant te gaan. Maar nu ben ik nog met de fabriek bezig en het afwerken van de rafelrand.

Als je de foto ziet met het geheel, krijg je wel een goed overzicht. Ik zie dat de bloemen kant, te licht is. Dus daar moeten nog bloemen bij!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten