vrijdag 19 augustus 2016

Nep crazy quilt 5

Ondanks het heerlijke weer, borduur ik elke dag wat verder. 

Ik denk dat nu te lezen is wat er staat.



"les"

Het is een mooie manier om vormen aan te geven. Ik denk dat het woord zo'n 7 cm lang is. 

Het geheel is nu zo:
einde in zicht 
Ik denk erover om de letters in te vullen, want dan kan ik dit borduursel misschien gebruiken voor iets anders. Want het is dan wel een oefening, ik vind het leuk om het een functie te geven.
Crazy quilting is trouwens nog steeds iets dat ik niet helemaal begrijp. Hoewel het er heel vaak prachtig uitziet, snap ik niet dat je allemaal mooie lapjes aan elkaar naait en dan helemaal vol borduurt. Eigenlijk worden alleen de naden gebruikt om richting aan het borduurwerk te geven. Maar misschien mis ik de essentie ervan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten