zondag 6 november 2016

Herfst 7

Soms neem je een beslissing waar je volledig achter staat, maar dan moet het ook nog uitgevoerd worden. 

Ik zag voor me een geregen ketting, met goud en herfstkleuren, niet zo druk als, wat ik maar even de hanger noem, maar met een soort sliertjes van kralen.... . Sliertjes van herringbone stitch met 2 kraaltjes.

Ik zag het echt!

Maar ik zat ook nog met zo'n kraag ketting in mijn hoofd. 
Dus uitgehaald en opnieuw begonnen:


Maar dit groene stukje is te stijf en te dicht. Ik heb er wel al zo'n sliertje op gemaakt. Het is het niet. Toch doorgezet. Maar ben overgegaan op right angle weave om een wat luchtiger structuur te krijgen. 



Ik weet het niet. Het is toch niet wat ik wil. Ik zal het nog niet verknippen.
Ik ga nu over op hele smalle tubular herringbone stitch. Ik denk dat het mooi is om verschillende snoeren te maken en die over elkaar laten vallen, of zo iets.


Ik wil verschillende snoeren maken met elke keer een andere kleur in de boventoon.

Wie weet wordt dat iets!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten