zondag 7 mei 2017

Amsterdam verandert 15



Omdat ik buiten aan het borduren was, op een camping, kwamen er wat mensen kijken. Dat was eigenlijk voor het eerst, behalve natuurlijk de mensen die dit blog bekijken, maar daar heb ik geen 'life' contact mee. 'wat een verschillende steken', 'mooi, zeg',  'wat een werk', 'uniek',  'het is eigenlijk geen borduren'(?), prachtig, ... waren wat reacties. Ik merk dat ik aan de ene kant wil uitleggen waarom ik dit zo borduur, maar aan de andere kant wil weten hoe zij er uit zichzelf naar kijken. Maar complimenten zijn altijd heerlijk om te horen!


Ik heb eens wat opgezocht op internet over perspectief/schaduwen en het resultaat zie je in de 2 gebouwen achter het station. Ik vind het niet erg als alles alle kanten op gaat, maar het is wel mooier als het toch een diepte effect heeft. 
Bij de gele hijskraan heb ik een soort palen gemaakt, zodat het meer lijkt dat er gewerkt wordt daar. 

En ik heb nog wat gebouwen gemaakt aan het water:


Nee, daar heb ik niks met diepte gedaan! De gebouwen achter die eerste rij, daar wil ik wel wat meer mee doen. 

2 opmerkingen:

  1. Elk nadeel hep ze voordeel; jammer als het weer wat minder is, maar dan wel alle tijd om creatief te zijn. Leuk die belangstelling van mede-kampeerders. Kijk weer met bewondering naar je nieuwe objecten. Nog genoeg plek of annexeer je straks een nieuwe ondergrond?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Als het goed is komt het helemaal vol.....en dan het IJ nog!

    BeantwoordenVerwijderen