zaterdag 25 augustus 2018

Visitiekaartje 2

De afgelopen week elke dag geborduurd:


Dit is de uitsnede. Ik heb juist over de randen geborduurd om dat mooi te krijgen. Tja en toen het klaar was, dacht ik : He slimmerd, je had gewoon een uitsnede van een eerder borduurwerkje kunnen nemen! 
Nou ja, daar had ik echt helemaal niet aan gedacht! 

Maar dit was heel leuk om te maken. Ik hou van dat gepriegel en vind het niet erg om iets weer uit te halen en overnieuw te doen.

Ik weet nog niet precies hoe ik de voorkant van het kaartje ga doen. Gedrukte tekst? geborduurde? een foto van iets van papier of kralen? Dat lijkt logischer.

In elk geval ga ik met dit borduurtje door:


Het zit nog in een ring en ik kan zo verder gaan. Ik vind het een uitdaging om steken die heel regelmatig moeten en er dan ook het mooist uitzien, te borduren op niet-telbare stof. 

In september ga ik weer mee doen met de #septtextilelove challenge. The Seamcollective geeft een lijst 'prompts', een voor elke dag, en als het je lukt voer je die uit. Het is geen verplichting om elke dag mee te doen. Vorig jaar was het heel interessant om veel andere handwerksters tegen te komen. Daar heb ik weer zin in. Maar er komen ook verjaardagen aan en misschien moet daar ook iets voor gemaakt worden. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten