zaterdag 1 september 2018

Geen visitekaartje


Het visitekaartje groeit. 
Eigenlijk heb ik zo half en half besloten dat ik beter 'Amsterdam verandert' kan gebruiken voor een visitekaartje. 
Maar ik weet het nog niet zo precies, dus borduur intussen maar lekker verder.


Links, in oranje, zie je de doubleknotted herringbonestitch band.
Geleerd van Needlenthread, de site van Mary Corbet. 
Ook het rode borduursel is die steek. Het groene is een MountMellick steek en het gele een palestrinasteek. Ik ben dus echt bezig met nieuwe steken leren!


Deze sterren zijn makkelijk te borduren, maar ik doe het uit de vrije hand en maak niet eerst een nette zeshoek en dan krijg je dit resultaat. Deze sterren staan ook op de site van Needlenthread. 


Dit alfabet vond ik op internet. De letters zijn erg mooi, vind ik. 
De komende tijd ga ik lekker verder met dit lapje en dan zie ik nog wel wat ik doe met een visitekaartje!



1 opmerking: