zondag 9 september 2018

Nieuw visitekaartje en geen visitekaartje 2


Eindelijk een visitekaartje!
Het was een hele zoekpartij, Ik wilde graag een beetje transparante foto maken om daar mijn gegevens in te schrijven. Het is gelukt en ik vind ze echt heel mooi.





En hieronder zie je dat ik verder gegaan ben met 'geen visitekaartje'.



Het hartje is zo uit de losse hand gemaakt. Dat is ook wel te zien! Het is buttonholestitch variatie, geleerd van de site van Mary Corbet.
Een leuke steek om te maken. 

De Franse knoopjes zouden moeten eindigen in het woord 'stip'. De S, T en P zijn misschien wel te lezen, maar de I valt weg! Ik heb gewoon niet genoeg ruimte genomen. Ik zal een oplossing bedenken....


Deze kruissteekjes heb ik ook uit de losse hand gemaakt. Het is nog redelijk regelmatig geworden. 


Dit heeft dus niets meer te maken met visitekaartjes! Maar wel met veel plezier in borduren. 

3 opmerkingen: