vrijdag 18 december 2015

Aqua ketting: KLAAR!

Het is echt waar: mijn ketting is af! Het was echt veel werk. En ook al heb ik veel uitgehaald en ben ik aldoor maar weer opnieuw begonnen, was het toch erg boeiend om te doen!

peyotestitch ketting

peyotestitch sluiting



Foto's maken is echt heel moeilijk: weerschijn, schaduwen en nu zie ik dat het 'halsje'behoorlijk scheef staat!







De sluiting/hanger is een dop van een pak suiker. Omdat dat een draaisluiting is, zou je ketting verdraaien als je de ketting sluit. Dus daar heb ik op bedacht dat de kralenbovenkant kan draaien.



Het is gelukt om een 'evenwichtig' soort ketting te maken: beperkt aantal kleuren en  maar 1 techniek. En ik ben er blij mee. 

1 opmerking:

  1. Hij is mooi geworden!!!
    Slim van die sluiting zo, leuk!!!
    Groetjes,
    Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen