zondag 6 december 2015

Kerst 1

Langzaam, maar echt nog wel heel langzaam, komt er een kerstgevoel binnen sluipen. Dat is ook wel handig, want kerstkaarten, moeten toch nu wel gemaakt worden. 

Dit jaar heb ik met veel collega's te maken en ik maakt al jaren voor mijn collega's iets kerstigs. Dit jaar een vijfpuntige ster. Heel simpel, maar ik hou hier echt van (en een grote hoeveelheid is niet zoveel werk). Je vouwt een vierkant blaadje op een bepaalde manier, knipt er een stuk af en dan heb je een vijfhoek en als je net op een andere manier knipt heb je een ster! Gaatje erin, lintje met "Gelukkig Nieuwjaar van Marjolein' er aan en klaar is het. 

Deze zijn dus voor collega's


Deze zijn voor thuis
De rode, witte en zilveren komen, denk ik, thuis in de boom. De grootste hebben een doorsnede van zo'n centimeter op 6. 

O ja en die kerstkaarten? Die lukken niet zo goed.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten