zaterdag 16 juni 2018

#stitchittotrump Trump: af?

#stitchittotrump
Dit is mijn bijdrage aan de borduur-actie tegen de komst van Trump in Groot Brittannie in juli. Is het af of niet? Ik twijfel nog een beetje.

Leuk om te doen. Nu heb ik voor het eerst een portret nageborduurd. Moeilijk hoor. Maar ik heb er veel van geleerd. Het komt neer op kijken , kijken en kijken en heel goed op de verhoudingen letten. Het is zeker niet echt goed gelukt bij Trump. Maar het gaat ook om een aantal bekende dingen benadrukken: zijn huidskleur in elk geval en dat mondje. En zo met de vlag is hij redelijk herkenbaar.

Om er een boodschap van te maken heb ik de Amerikaanse vlag over hem heen geborduurd.


En die weer stuk geknipt. Dat moest echt voorzichtig gebeuren, anders zou het meteen uit elkaar vallen. Eerst heb ik dan ook de draadjes waarlangs ik knipte vastgezet. 


'Make America WHOLE again' leek me beter dan 'Make America great again'.

Morgen ga ik er nog eens naar kijken en dan beslissen of ik er nog wat aan ga doen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten