maandag 15 oktober 2018

Gedicht borduren



Hier een stukje van het Engelstalige gedicht dat ik borduur. 
Ik vind het leuker om het pas helemaal te laten zien als ik klaar ben.

Het heeft even wat uitproberen gekost om de goede draaddikte te vinden.
Het lettertype: een handgeschreven borstelstijl....




De 's' is wel een beetje vreemd. En op de een of andere manier lukt het me niet om zulke stevige krullen te maken. De kleine krulletjes van de 'r' en de 'v' en de 'w', zijn ook een uitdaging!

Maar wat is het leuk om te doen. Het gaat niet snel, maar langzaam en zeker  komt de tekst op de stof.

Denimspijkerstof is een slechte keuze! De kleine steekjes 'verdwijene'er in.

Hoewel ik het gedicht nu al talloze maken heb gelezen, letter voor letter, blijft het mooi. Het gaat over borduren......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten