dinsdag 7 februari 2017

Foto borduren 2, Amsterdam verandert

Naast het hele gedoe met lappen, ben ik nog steeds met mijn foto bezig!
Ik probeer af te stappen van het mooie steekjes maken. Het is een uitdaging om te doen. De foto moet een foto blijven, maar ook opgaan in het borduurwerk. 



De maat is ongeveer 60 bij 60 cm, denk ik.
Het is een beetje als een schets. Of het zo blijft weet ik niet. Voorlopig wel in elk geval. 

Als ik nu zo naar de foto kijk, dan ga ik nog meer gebouwen neerzetten. Of hijskranen of zo. Op een foto ziet dat wat je maakt er echt weer even anders uit. Dat is interessant. Ik zie nu ook dat de onderste laag huizen, in hele lichte kleuren, meer donkere accenten moeten krijgen. 
Het geheel beeldt wel mijn angst uit dat de stad helemaal dicht gebouwd wordt. 



Zou ik wat moeten doen aan de scheidslijn in het water? Het is nu wel erg strak. Mmm echt iets om nog eens over na te denken en mee te experimenteren.

Intussen heb ik duizend ideeën om nog meer foto's om te borduren!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten