donderdag 2 maart 2017

Foto borduren/mixed media: Help!

Poeh! Misschien wordt het toch tijd voor een ideeënboekje. Ik heb zoveel ideeën die ik ook nog tegelijk probeer uit te voeren, terwijl mijn gewone leven erg druk is op dit moment. Ik ben altijd bang dat ik ze vergeet. ( Maar kan ook wel bedenken, dat er dan wel weer een ander idee komt)

Foto's maken doe ik echt vaak. Van alles wat ik zie in de omgeving.  Ook lekker makkelijk met de gsm. Gelukkig zijn er groepen op Google+ om die meestal, Amsterdamse, foto's te plaatsen. 

Door de cursus van de #DIYTextileschool kijk ik helemaal naar alles of het geschikt is voor een foto. En wat je met die foto zou kunnen doen. Het overbrengen van foto's op stof is echt super. Dat wil ik wel de hele tijd doen. Maar ja wat dan? 

De Haarlemmerdijk staat er in elk geval goed op! De foto is gemaakt op weg naar de cursus. Ik heb hem afgedrukt en op stof overgebracht met acryl gel medium. Daarna ingewreven met kokosolie, behalve de onderste hoeken.



Maar ik wil ook nog iets maken als een soort verwerking van de cursus #Mixed Media en Surface design. 
Ik dacht een Never Ending card van de geverfde stof.


En dan iets maken op de 16 vierkantjes die je elke keer ziet bij het omdraaien.
Deze 'kaart' is niet goed, want klapt niet soepel om. Dus dat ga ik morgen eens oplossen.

En ik ben natuurlijk nog bezig met het borduren van 'Amsterdam verandert'. 



En ik heb ook nog een foto van jute gemaakt en op stof, maar (nog)  niet op de foto!

En dan zou ik nog wel veel meer willen doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten