zondag 19 maart 2017

Gelli Plate en thermoscreen print


Kaarten gemaakt van de afdrukken van gisteren:



En jaaa, eindelijk een goede print gemaakt van mijn thermoscreen met vlindertjes!

Het moest ook wel een keer lukken:



Dit thermoscreen had ik tijdens de cursus Mixed Media op de DIYSchool gemaakt. Daar lukte het afdrukken niet. Verkeerde kleur verf gebruikt en te veel verf.

Nu wilde ik het nog een keer proberen op de gelli plate afdrukken van gisteren. En ja, het lukte! Wel lekker slim van me dat ik de eerste afdruk op de vuilniszak maakte!



Ik ben echt blij dat dit lukte. Nu kan ik dit screen vaker gebruiken en als ik een keer wil, heeft het zin om een nieuwe te (laten) maken. Het is opletten met de hoeveelheid verf, maar dat leer ik nog wel. 

Verder heb ik zitten knippen en plakken om wat kaarten te maken. 




Naar wie zal ik ze sturen?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten